လူမုဆိုးတို႔၏ သားေကာင္

ၿငိမ္းခ်မ္းၿငိမ္း
ဘ႐ိုင္ယန္ ေမးလ္က စီအိုင္ေအ အထူးယူနစ္တခုမွ အၿငိမ္းစားယူထားသည့္ စံုေထာက္ျဖစ္သည္။ သူ၏ လုပ္ငန္းသေဘာအရ မိသားစုအေရး လွည့္မၾကည့္ႏိုင္သျဖင့္ ဇနီးသည္ႏွင့္ ကြာရွင္းျပတ္စဲထားသည္မွာ သမီးျဖစ္သူ ကေလးဘဝ ကတည္းကပင္။

လူမုဆိုးတို႔၏ သားေကာင္သမီးေလး ကင္၏ ၁၇ ႏွစ္ ျပည့္ေမြးေန႔ပြဲကို သြားေသာ္လည္း ဇနီးေဟာင္း လီႏိုက သူ႔ကို ႏွစ္လိုဖြယ္မရွိ၊ ဘ႐ိုင္ယန္က သူ႔နာမည္ လီႏိုကို အဖ်ားဆြတ္၍ ေခၚသည္ကိုပင္ သူက မၾကိဳက္။ အဆိုေတာ္တေယာက္ ျဖစ္ခ်င္ေနသည့္ သမီးေလး၏ ေမြးေန႔ပြဲတြင္ ဘ႐ိုင္ယန္က ေမြးေန႔လက္ေဆာင္ ကာရာအိုေက စက္တလံုး လက္ေဆာင္ေပးသည္။

နာမည္ေက်ာ္ အဆိုေတာ္ ရွီးယား၏ ေဖ်ာ္ေျဖပြဲတြင္ သူမအတြက္ လံုၿခံဳေရးယူေပးရင္း သူ႔သမီးလည္း အဆိုေတာ္ တေယာက္ ျဖစ္ခ်င္သည္ဟု ရွီးယားကို ေျပာသည့္အခါ သူမက မေခ်မငံ ျပန္ေျပာသည္။ ေဖ်ာ္ေျဖပြဲတြင္ အသက္ အႏၲရာယ္ႏွင့္ ၾကံဳေတြ႔ရသည့္ ရွီးယားကို ဘ႐ိုင္ယန္က ကယ္တင္လိုက္သည့္အခါ ရွီးယားက ဘ႐ိုင္ယန္၏ သမီး အဆိုေတာ္ ျဖစ္ႏိုင္ရန္ အၾကံေပးမည္၊ ကူညီမည္ဟု ေက်းဇူးတံု႔ျပန္ခဲ့သည္။ သမီးေလးႏွင့္ အေနေဝးသည္မွာ ၾကာၿပီျဖစ္ေသာ ဘ႐ိုင္ယန္က သူမႏွင့္ ေႏြးေထြးေသာ ဆက္ဆံေရးကို ျပန္လည္တည္ေဆာက္လိုသည္။

အဆိုေတာ္ ျဖစ္ႏိုင္ေရးအတြက္ လမ္းစေပၚၿပီ ျဖစ္ေသာ္လည္း ျပင္သစ္သို႔ ခရီးထြက္ခ်င္ေနသည့္ သမီးေလးကို ေျပာျပရန္ အခြင့္မသာခဲ့ေပ။ ပထမတြင္ ဘ႐ိုင္ယန္က ခရီးမထြက္ရန္ တားျမစ္ေသာ္လည္း ေနာက္ပိုင္းတြင္ လိုက္ေလ်ာခဲ့ရသည္။ (သမီးေလး ကင္က ဥေရာပရွိ ျပတိုက္မ်ားကို သြားေရာက္လည္ပတ္မည့္ ခရီးစဥ္ဟု ဖခင္ကို လိမ္ညာေျပာေသာ္လည္း သူငယ္ခ်င္းျဖစ္သူ အမန္ဒါႏွင့္အတူ U2 အဖြဲ႔ အပါအဝင္ ေရာ့ခ္ ေတးဂီတပြဲမ်ားကို သြားေရာက္ၾကည့္႐ႈရန္သာ ျဖစ္သည္။) ကင္၏ ဥေရာပ ခရီးစဥ္အတြင္း မိခင္ လီႏို၏ ခင္ပြန္းအသစ္ လူကံုထံ စတူးဝဒ္က ေငြေၾကး အကုန္အက်ခံခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

ဘ႐ိုင္ယန္က သမီးျဖစ္သူအား ႏိုင္ငံတကာသို႔ ဆက္သြယ္ႏိုင္သည့္ မိုဘိုင္းဖုန္းတလံုး ဝယ္ေပးၿပီး သူ႔အား ဆက္သြယ္မႈ ျပဳႏိုင္ရန္ စီစဥ္ခဲ့သည္။

ကင္ႏွင့္ အမန္ဒါ တို႔ ေလဆိပ္မွ အထြက္တြင္ သူ႔ကိုယ္သူ ပီတာ ဟု နာမည္ေပးထားသည့္ လူငယ္တေယာက္က သူတို႔ထံ လာေရာက္၍ မိတ္ေဆြဖြဲ႔သည္။ ထိုလူငယ္ႏွင့္အတူ ေမာ္ေတာ္ကား စပ္တူ ငွားမစီးေသးခင္ ပီတာက ကင္တို႔ကို ဘ႐ိုင္ယန္ ေပးလိုက္ေသာ မိုဘိုင္းဖုန္းျဖင့္ အမွတ္တရ ဓာတ္ပံု႐ိုက္ေပးလိုက္ေသးသည္။ ေမာ္ေတာ္ကား အတူစပ္ငွားခဲ့သျဖင့္ ကင္တို႔ ေနသည့္ ေနရာကို ပီတာ သိသြားသည္။ ပီတာက သူႏွင့္ ဆက္စပ္ေသာ အဖြဲ႔အစည္းတခုကို ကင္တို႔ရွိသည့္ ေနရာကို ေျပာျပလိုက္သည္။

လူမုဆိုးတို႔၏ သားေကာင္ပါရီရွိ ေခတၱတည္းခိုရာ တိုက္ခန္းထဲတြင္ ကင္ႏွင့္ အမန္ဒါက ပီတာ ဖိတ္ၾကားေသာ ညဘက္ ပါတီအေၾကာင္း ေျပာဆိုေနခိုက္ ဘ႐ိုင္ယန္၏ ပထမ ဖုန္းေခၚဆိုမႈကို ကင္ သတိမထားမိလိုက္။ ဒုတိယအၾကိမ္ ဖုန္းလာသည့္အခါ ဖခင္ႏွင့္ စကားေျပာေနခိုက္ အမန္ဒါအား ဖမ္းသြားသည္ကို ေတြ႔ရသည့္အခါ အေျခအေနကို ဖခင္အား ေျပာျပရာ ဘ႐ိုင္ယန္က အၾကံဉာဏ္မ်ား ေပးေသာ္လည္း သူမကို လူဆိုးမ်ားက ရွာေတြ႔သြားသည္။ ကင္က ဖခင္ ေျပာသည့္အတိုင္း လူဆိုးမ်ား၏ ပံုပန္းသ႑ာန္ကို ျပန္လည္ေျပာျပႏိုင္ခဲ့သည္။ သမီးကုိ ျပန္ေတြ႔ခြင့္ရေရးမွာ ၉၆ နာရီ (၄ ရက္) အခ်ိန္ရွိေၾကာင္း လူဆိုးတဦးက သူ႔ကို ေျပာသည္။

သမီး ျပန္ေပးဆြဲခံရသည္ကို ဇနီးေဟာင္း လီႏိုကို ေျပာျပသည္။ ဇနီးေဟာင္း လီႏိုႏွင့္ သူ၏ ခင္ပြန္းအသစ္ စတူးဝဒ္က ဘ႐ိုင္ယန္အား အၿငိဳးထားသည့္ လူဆိုးမ်ားက ကင္ကို လက္စားေခ်ျခင္း ျဖစ္ႏိုင္သည္ဟူ၍ စြပ္စဲြေျပာဆိုသည္။

သမီးေလး ကင္ ေျပာေသာ လူပံုသ႑ာန္ကို စီအိုင္ေအမွ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္သူ ဆမ္ကို ဘ႐ိုင္ယန္က ေျပာျပသည္။ အက်ဳိးအေၾကာင္း စံုစမ္းၾကည့္သည့္အခါ ပါရီသို႔ ေျပာင္းေရႊ႔လာသည့္ အယ္(လ္)ေဘးနီးယား လူေမွာင္ခိုဂိုဏ္း ျဖစ္ေနသည္။ ထိုဂိုဏ္းက မိန္းကေလးငယ္မ်ားကို ဖမ္းဆီး၍ ျပည့္တန္ဆာအျဖစ္ အတင္းအက်ပ္ ေရာင္းစားသည့္ ဂိုဏ္းျဖစ္သည္။

ဘ႐ိုင္ယန္သည္ ျပင္သစ္ႏုိင္ငံ ပါရီၿမိဳ႕သို႔ လိုက္သြားၿပီး ကင္ႏွင့္ အမန္ဒါတို႔ တည္းခိုခဲ့ေသာ အခန္းသို႔ ဝင္ၾကည့္သည္။ သမီးေလးကို ေပးခဲ့ေသာ မိုဘိုင္းဖုန္းမွာ တစစီ ပ်က္စီးေနသည္။ ဖုန္းထဲရွိ မမ္မိုရီကဒ္ကိုယူ၍ စစ္ေဆးၾကည့္ရာ ကင္ႏွင့္ အမန္ဒါတို႔ကို ပီတာ ႐ိုက္ေပးထားေသာ ဓာတ္ပံုကုိ ေတြ႔ရသည္။ ထိုဓာတ္ပံုကို ပံုၾကီး ခ်ဲ႕ၾကည့္ရာ ေနာက္ခံ အလင္းျပန္တခုေပၚတြင္ ပံုရိပ္ထင္ေနေသာ ပီတာကို ေတြ႔ရသည္။

ေလယာဥ္ကြင္းမွ အထြက္တြင္ ေနာက္ထပ္ အမ်ဳိးသမီးငယ္တဦးအား ပစ္မွတ္ထားေနေသာ ပီတာကို ေတြ႔သည္။ ဘ႐ိုင္ယန္က ပီတာကုိ လက္ရဖမ္းဆီးႏိုင္ေသာ္လည္း အေဖာ္ျဖစ္သူ ေႏွာင့္ယွက္သျဖင့္ လြတ္သြားခဲ့သည္။ ပီတာကို ဆက္လုိက္ျပန္ရာ မွီလုဆဲဆဲတြင္ တံတားေပၚမွ ခုန္ခ်ၿပီး ဆင္းေျပးသည္။ အမႈိက္တင္ ကားတစီးက ဘ႐ိုင္ယန္ကုိ အရွိန္ျဖင့္ ဝင္တိုက္မိၿပီးေနာက္ ပီတာေနာက္သို႔ ဆက္လိုက္ရန္ လက္ေလွ်ာ့ခဲ့ရသည္။

ပါရီတြင္ ျပည္တြင္းလံုၿခံဳေရးဌာန ဒါ႐ိုက္တာအျဖစ္ တာဝန္ယူထားေသာ သူ႔သူငယ္ခ်င္း ယန္းကေလာ့ႏွင့္ ေတြ႔သည္။ ဘ႐ိုင္ယန္က သမီးေလး ျပန္ေပးဆြဲခံရသည့္အတြက္ ပါရီသို႔ ေရာက္လာေၾကာင္းႏွင့္ သဲလြန္စအျဖစ္ ေျခရာခံလိုက္ႏိုင္ေသာ ပီတာျဖင့္ ေသရွာၿပီဟု ေျပာသည္။ ယန္းကေလာ့ကလည္း သူ မကူညီႏိုင္ေၾကာင္းႏွင့္ အယ္ေဘးနီးယန္းတို႔ႏွင့္ ပတ္သက္၍ စံုစမ္းခ်င္လွ်င္ Port de Clichy သို႔ သြားလွ်င္ ရႏိုင္ေၾကာင္း ေျပာသည္။

Port De Clichy တြင္ လမ္းမထက္ က်က္စားသည့္ အေပ်ာ္မယ္တေယာက္ႏွင့္ အဆင္မေျပသည့္ပံုစံ ဖန္တီးကာ သူတို႔ကို ေစာင့္ေရွာက္ေနသည့္ အယ္ေဘးနီးယန္းတေယာက္ ေရာက္လာသည့္အခါ သူ႔ကိုယ္တြင္ အသံဖမ္းစက္ လွ်ဳိ႕ဝွက္တပ္ဆင္ေပးလိုက္သည္။ ထိုအသံဖမ္းစက္မွတဆင့္ အယ္ေဘးနီးယန္းတို႔ ေျပာစကားကို စကားျပန္ တေယာက္က ဘာသာျပန္ေပးရာ ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းခြင္တခုတြင္ ေပ်ာ္ပါးႏိုင္သည့္ အမ်ဳိးသမီးေလးမ်ားကို ရႏိုင္သည့္အေၾကာင္းကို စံုစမ္းမိသည္။

ထိုေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္း ဆိုက္တခုတြင္ လွ်ဳိ႕ဝွက္ဖြင့္လွစ္ထားေသာ ဇိမ္ခန္းေနရာထဲ၌ ဖမ္းဆီးခံထားရေသာ အမ်ဳိးသမီးမ်ားကို အေၾကာထဲ မူးယစ္ေဆးဝါး ထိုးသြင္းထားၿပီး အခေၾကးေငြ ယူထားေသာ အမ်ဳိးသားမ်ားႏွင့္ ေပ်ာ္ပါးခိုင္းသည္။

ဘ႐ိုင္ယန္လည္း ေပ်ာ္ပါးခ်င္သူတေယာက္ အသြင္ကိုယူ၍ ထိုအထဲသို႔ လွ်ဳိ႕ဝွက္ဝင္ေရာက္ၿပီး သူ႔သမီးကို ရွာၾကည့္ရာ မေတြ႔ရဘဲ သမီးေလး ေနာက္ဆံုး ဝတ္ဆင္သြားသည့္ အကၤ်ီကိုသာ အခန္းတခု၌ ေတြ႔ရသည္။

သမီးေလး အေၾကာင္းကို စံုစမ္းရာ အေစာင့္မ်ားက ေတြ႔ရွိသြားသျဖင့္ သူ႔သမီးအကၤ်ီႏွင့္အတူ ေတြ႔ရေသာ ေကာင္မေလးကိုပါ တပါတည္း ေခၚေဆာင္လာခဲ့သည္။ သူ ထြက္အေျပးတြင္ ဇိမ္ခန္းအေစာင့္မ်ားက လိုက္လံပစ္ခတ္ေသာ္လည္း သူ လြတ္ေျမာက္ခဲ့သည္။

ေနာက္တေန႔တြင္ ျပင္သစ္ေထာက္လွမ္းေရးမွ ယန္းကေလာ့က သူ႔ကို ခ်ိန္းဆိုကာ – ဘ႐ိုင္ယန္ေၾကာင့္ ယမန္ေန႔ ညက လူ ၃ ဦး ေသဆံုးကာ၊ ၇ ဦး ဒဏ္ရာရၿပီး အေဆာက္အအံုလည္း ပ်က္စီးခဲ့မႈအတြက္ သူ႔ကို ဖမ္းဆီးရန္ ျပင္ဆင္ခဲ့သည္။ သို႔ေသာ္ ဘ႐ိုင္ယန္က ပါးနပ္စြာ ေရွာင္တိမ္းႏိုင္ခဲ့သည္။

သူ ေခၚလာေသာ ေကာင္မေလးကို မူးယစ္ေဆးဝါး ေျပခ်ိန္တြင္ စစ္ေမးခ်က္အရ ထိုအကၤ်ီမွာ သူ႔ကို ကင္က ေပးဝတ္ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္ သူတို႔ႏွစ္ဦးသည္ အနီေရာင္ တံခါးႏွင့္ အိမ္ၾကီးတြင္ ဆံုေတြ႔ခဲ့ေၾကာင္း ေျပာျပသည္။

ေကာင္းကင္ဘံုဟု ေခၚေသာ အနီေရာင္တံခါးႏွွင့္ အိမ္ၾကီးဆီ ဘ႐ိုင္ယန္ ေရာက္သြားသည့္အခါ သူ၏ သမီးအား ပါရီၿမိဳ႕သို႔ ေရာက္ခါစတြင္ ဖမ္းဆီးေခၚေဆာင္သြားသူမ်ားႏွင့္ ေတြ႔ဆံုရသည္။ အမ်ဳိးသမီးမ်ားအား ဖမ္းဆီး၍ အတင္းအက်ပ္ ျပည့္တန္ဆာအျဖစ္ ေစခိုင္းျခင္းအျပင္ လူကုန္ကူးသည့္ အယ္ေဘးနီးယန္း မာကိုအား ႏွိပ္စက္၍ စစ္ေမးၿပီးသည့္အခါ သူ႔့႔သမီးကို အမ်ဳိးသမီးမ်ားအား ေလလံတင္ ေရာင္းခ်သည့္ ပက္ထရစ္ စိန္႔ကလဲယားဆိုသူထံ ေရာင္းခ်လိုက္ေၾကာင္း သိရသည္။ မာကိုတို႔ရွိေသာ ေနရာတြင္ ေသြးေၾကာထဲသို႔ မူးယစ္ေဆးထိုးသြင္း၍ ဖမ္းဆီးထားေသာ အမ်ဳိးသမီးမ်ားကို ေတြ႔လိုက္ရသည္။ သူ႔သမီး၏ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္သူ အမန္ဒါမွာ မူးယစ္ေဆး အလြန္အကြ်ံ ထိုးသြင္းခံရကာ ေသဆံုးလ်က္ရွိေနၿပီျဖစ္သည္။

ျပင္သစ္ ေထာက္လွမ္းေရး ယန္းကေလာ့ဆီ ေရာက္သြားသည့္အခါ ဘ႐ိုင္ယန္ကို ပစ္သတ္ရန္ ယန္းကေလာ့က စီစဥ္သည္။ ယန္းကေလာ့ ေသနတ္မွ က်ည္ဆံမ်ားကို ဘ႐ိုင္ယန္က သိမ္းဆည္းလိုက္ၿပီျဖစ္၍ ပစ္ခြင့္မသာခဲ့ေပ။ ယန္းကေလာ့၏ မိန္းမ လက္ေမာင္းကို ေသနတ္ႏွင့္ ပစ္ကာ ေမးျမန္းရာမွ အပ်ဳိစင္ အမ်ဳိးသမီးေလးမ်ားအား ေလလံပစ္သည့္ စိန္႔ကလဲႏွင့္ တည္ရွိရာေနရာကို ဘ႐ိုင္ယန္က သိလိုက္ရသည္။

အတားအဆီးမ်ားကို ေက်ာ္ျဖတ္ၿပီး ထိုေနရာသို႔ ဘ႐ိုင္ယန္ ေရာက္ရွိသြားသည့္အခါ ေလလံပစ္သည့္ အမ်ဳိးသမီးမ်ားထဲတြင္ သူ႔သမီးကို ေတြ႔လိုက္ရသည္။ ေလလံဆြဲေနသူတဦးကို ေသနတ္ျဖင့္ ေထာက္၍ သူ႔သမီးကို ဝယ္ခိုင္းၿပီး ျပန္အထြက္တြင္ စိန္႔ကလဲတို႔က သူ႔ကို ဖမ္းမိသြားသည္။

စိန္႔ကလဲက ဖမ္းဆီးခံထားရသည့္ ဘ႐ိုင္ယန္ကို သတ္ခိုင္းေသာ္လည္း ေနာက္ဆံုးတြင္ ဓာတ္ေလွကားထဲ၌ စိန္႔ကလဲကို ျပန္သတ္ႏိုင္ခဲ့သည္။ စိန္႔ကလဲကို ေမးသည့္အခါ သူ႔သမီးကို အာရပ္ သူေ႒းတေယာက္ ဝယ္သြားသည္ကို သိလိုက္ရျပန္သည္။

ထို႔ေၾကာင့္ သေဘာၤျဖင့္ ထြက္ခြာသြားေသာ အာရပ္သူေ႒းေနာက္သို႔ လိုက္ရာ သူ၏ သက္ေတာ္ေစာင့္မ်ားကို ဘ႐ိုင္ယန္က ႏွိမ္ႏွင္းႏိုင္ခဲ့သည္။ ေနာက္ဆံုးတြင္ သူ႔သမီးႏွင့္ ျပန္လည္ေပါင္းစီးႏိုင္ၿပီး သမီးျဖစ္သူ၏ အဆိုေတာ္ ျဖစ္ခ်င္သည့္ ဆႏၵကို အေကာင္အထည္ ေဖာ္ေပးႏိုင္ခဲ့သည္။

သံုးသပ္ခ်က္ ….

ဇာတ္လမ္းသေဘာအရ အေကာင္းဆံုး ဒရာမာ ဇာတ္ကားအျဖစ္ ႐ိုက္ကူးရန္ ျပည့္စံုေသာ ဇာတ္လမ္းတပုဒ္ ျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ ဇာတ္လမ္းအဆံုးတြင္ မလိုအပ္သူမ်ား၊ ဇာတ္ပို႔အခ်ဳိ႕ႏွင့္ လူဆိုးမ်ားသာ ေသကုန္ၾကေသာ အက္ရွင္ကားအျဖစ္သာ ပရိသတ္ ရႈစားရေပသည္။ မိဘက သားသမီးအေပၚ ထားရွိသည့္ ေမတၱာဘြဲ႔ ဇာတ္လမ္းမ်ဳိးျဖစ္ေသာ္လည္း ထိုရသက မေပၚလြင္ဘဲ အက္ရွင္စြန္႔စားခန္းမ်ားကိုသာ ေပၚလြင္ေနသည္။ အႏုရသ ေမတၱာဘြဲ႔ကို အသားမေပးဘဲ အၾကမ္းအရမ္း၊ စြန္႔စားခန္းမ်ားကို အထူး ဦးစားေပးသြားသည္။

အက္ရွင္ႏွင့္ ဒရာမာကို ညီညြတ္မွ်တစြာ တင္ဆက္မႈ အားနည္းသည့္ ႐ိုက္ကူးထုတ္လုပ္သူတို႔ ၾကည့္သင့္သည့္ ဇာတ္ကား ျဖစ္္သည္။

TAKEN ဇာတ္ကားမွာ အက္ရွင္ ဇာတ္ကားေကာင္း တကားျဖစ္ၿပီး (လက္ရွိ စူပါ သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား မပါသည္မွ လြဲ၍) ဂ်ိမ္း(စ္)ဘြန္း ကားမ်ားထက္ မညံ့ေအာင္ပင္ အက္ရွင္ႏွင့္ ေထာက္လွမ္းစံုစမ္းျခင္းကို အထူးဦးစားေပး၍ ႐ိုက္ကူးသြားႏိုင္သည္။

ျပင္သစ္ဒါ႐ိုက္တာ ၿပဲ မိုရလ္ (Pierre MoreL) က Taken ဇာတ္ကားကို ႐ိုက္ကူးထားသည္။ စီအိုင္ေအ အထူးအရာရွိေဟာင္း ဘ႐ိုင္ယန္ ေမးလ္အျဖစ္ Schindler’s Lists ဇာတ္ကားတြင္ ေအာ္စကာ ရွင္ဒဲလားအျဖစ္ သ႐ုပ္ေဆာင္ခဲ့သည့္ အိုင္းရစ္(ရွ)မင္းသား လီယမ္ နက္(စ)က သ႐ုပ္ေဆာင္သည္။

ဇာတ္ကား၏ အဓိက သ႐ုပ္ေဆာင္ တေယာက္လည္း ျဖစ္သလို၊ ဇာတ္ဝင္ခန္းတခန္းမွ လြဲ၍ ဇာတ္ကားတခုလံုး သူ ပါဝင္၍ သ႐ုပ္မေဆာင္ရသည့္ ဇာတ္ကြက္မရွိေအာင္ သ႐ုပ္ေဆာင္သြားခဲ့သည္။ သူ၏ သ႐ုပ္ေဆာင္မႈကို မီေအာင္လိုက္၍ သ႐ုပ္ေဆာင္ႏိုင္သည့္ ဇာတ္ေကာင္ မရွိျခင္းမွာ ထိုဇာတ္ကား၏ အားနည္းခ်က္ တခုလည္း ျဖစ္သည္။

သူ၏ ဇနီးေဟာင္း လီႏိုအျဖစ္ ဒတ္(ခ်္) မင္းသမီး Famke Janssen က သ႐ုပ္ေဆာင္သည္။ သမီးျဖစ္သူ ကင္အျဖစ္ မက္ဂီ ဂေရ(စ္) က သ႐ုပ္ေဆာင္သည္။

ထိုဇာတ္ကားကို ႐ံုတင္ျပသသည့္ အခ်ိန္သည္ ကမၻာလံုးဆိုင္ရာ စီးပြားေရးပ်က္ကပ္ စတင္ခ်ိန္ျဖစ္သျဖင့္ ႏိုင္ငံတကာ ႐ုပ္ရွင္႐ံုမ်ားတြင္ ေရႊပြဲလာတို႔ အဝင္နည္းေသာ အခ်ိန္ျဖစ္ေသာ္လည္း လူၾကိဳက္မ်ားသည့္ အက္ရွင္ ဇာတ္ၾကမ္းတခုျဖစ္ကာ အျမတ္အစြန္းမ်ားစြာရသည့္ ဇာတ္ကားေကာင္း ျဖစ္ခဲ့သည္။

လူၾကိဳက္မ်ားေသာ သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ားျဖင့္ ႐ိုက္ကူးပါမွ အျမတ္ရရန္ က်ိန္းေသသည့္ဆိုသည့္ ေဟာလိဝုဒ္ စိတ္ကူးတခ်ဳိ႕ကိုလည္း ရံဖန္ရံခါတြင္ ထိုကဲ့သို႔ ဇာတ္ကားမ်ဳိးက ေခ်ဖ်က္ႏိုင္ခဲ့သည္။

နာမည္ၾကီး သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ားကို မသံုးဘဲ အရင္းအႏွီးနည္းနည္း (ထုတ္လုပ္စရိတ္ ေဒၚလာ ၂၅ သန္း) ျဖင့္ အဘက္ဘက္က ေအာင္ျမင္မႈရေအာင္ ႐ိုက္ကူးႏိုင္ခဲ့သည္မွာ ထိုဇာတ္ကားကို ထုတ္လုပ္သူမ်ား၏ ထူးျခားေသာ အရည္အခ်င္း ျဖစ္သည္။

ျပင္သစ္ဇာတ္ကား ျဖစ္ေသာ္လည္း ေဟာလိဝုဒ္ ဇာတ္ကားမ်ား၏ ထံုးစံအတိုင္း တကားေအာင္ျမင္လွ်င္ ေနာက္တကား ထပ္မံ ႐ိုက္ကူးႏိုင္ရန္အတြက္ေတာ့ ၾကိဳတင္စဥ္းစားထားခဲ့သည္။

ထိုဇာတ္ကားကို ထုတ္လုပ္သူမွာ နာမည္ေက်ာ္ ျပင္သစ္ဒါ႐ိုက္တာႏွင့္ ႐ုပ္ရွင္ထုတ္လုပ္သူ လပ္ ဘက္(စ)ဆန္ ျဖစ္သည္။

Advertisements

One response to “လူမုဆိုးတို႔၏ သားေကာင္

  1. ကိုေစတ ရဲ ့ဒီကဗ်ာ ကို ျပန္ေဖၚျပေပးတာ ေက်းဇူး
    ဒီစု ေမြးေန ့အတြက္ အထိေရာက္ဆံုး ဘာသာစကားပဲ
    ေၾကြးေက်ာ္သံေတြ ထက္ပိုၿပီး ခြန္ အားရွိတယ္

Comments are closed.